Tuesday, March 3, 2009

QIRANA SINUS - Penawar Resdung


Air yang kelihatannya seperti air mineral biasa tetapi sebenarnya itu lah yang dijadikan oleh Prof.Dr.Hj.Shahrin Abd.Rahman sebagai penawar Resdung/Seduan. Yang membezakan QIRANA SINUS itu dengan air yang lainnya adalah air itu mempunyai kekuatan bio energy yang berguna untuk penyembuhan Seduan/Resdung.

APA ITU RESDUNG/SEDUAN?
Resdung/seduan adalah sejenis penyakit yang mudah berjangkit dalam waktu yang singkat apabila daya tahan penyakit (antibodi) seseorang itu lemah dan tidak dapat menahan kuman(hama-Demodex Steptoccus dan Stephylococcus) yang terus merebak dalam tubuh. Demodex tidak dapat dilihat dengan mata kasar yang hidup sebagai parasit di liang roma bahagian muka, dahi, kening, hidung dan kepala seseorang. Ia sangat aktif di waktu malam.

Antibodi yang lemah mengakibatkan tahap kepekaan seseorang semakin tinggi apabila terdedah kepada alergi (alahan) cuaca sejuk, makanan gatal, alat-alat kosmetik, asap kenderaan dan kekotoran alam sekitar.

Ubat-ubat seperti pil Darah Tinggi, pil hormon, arak dan faktor-faktor keturunan juga menyebabkan resdung/seduan.
Hama Demodex akan merebak melalui sentuhan, ciuman atau penyusuan bayi.

TANDA-TANDA RESDUNG/SEDUAN
Kerap merasa gatal di muka, mata, telinga, hidung dan kulit. Kerap bersin, selesema dan hidung tersumbat. Alah (alergi) pada habuk, makanan laut dan perubahan cuaca. Tekak berlendir, berkahak dan berbau. Hidung berdarah dan bernanah. Sesak nafas atau lelah(asma). Deria bau kurang berfungsi. Sakit dan bernanah di rongga pipi. Jerawat nanah dan darah, migrain, rambut gugur, mata kabur, kanser payu dara dan hidung.
Rawatan tidak boleh menghapuskan Hama Demodex sepenuhnya tetapi boleh dikawal dan dikurangkan merebaknya Hama Demodex.

RAWATAN TANPA UBAT
Berdasarkan gejala penyakit di atas, rawatan yang disyorkan adalah dengan menggunakan QIRANA SINUS. Sifat penyah kuman telah diprogramkan dengan doa-doa yang berkekuatan tinggi telah menjadikan QIRANA SINUS satu bahan berkesan untuk menentang penyakit disebabkan oleh kuman resdung.

PANTANG LARANG
1. Sewaktu rawatan dijalankan, anda disarankan agar jangan memakan semua jenis makanan laut dan produk hasil dari makanan laut seperti udang, ketam, sotong, kerang, budu, cencaluk dan belacan.
2. Elakkan dari terkena debu dan habuk dari karpet lama, jalan raya dan bulu-bulu binatang seperti kucing dsbgnya.
3. Sewaktu dalam penggunaan QIRANA SINUS, bakteria akan keluar dari liang-liang roma muka anda dan akan menyebabkan muka, hidung, mata dan telinga anda akan lebih gatal. Jangan sesekali menggarunya. Biarkan begitu untuk sementara waktu sahaja.
4. Jangan minum QIRANA SINUS. Ianya hanya untuk luaran sahaja.
5. Pastikan rawatan ini diulang untuk beberapa kali agar bakteria resdung 100% meninggalkan anda.

500ml

Harga:
Semenanjung RM19.90
Sabah/Sarawak RM22.90
Singapura/Brunei $16.00

No comments: