Sunday, March 1, 2009

QIRANA DROPS - Titisan Syifa'


QIRANA DROPS telah disinkronisasikan secara holistik dengan menerapkan 27 level bioenergi, 7 gelombang Hizib yang mempunyai kekuatan Perlindungan, Pencegahan, Penghancuran, Kebesaran dan Kemuliaan, doa-doa pembangkit gelombang otak, Frekuensi Kalamullah, Kod 99 Asmaul Husna dan kekuatan Bioenergi. Kekuatan daya tembusnya sangat kuat, meningkatkan kadar Oksigen dalam darah, menghilangkan racun (Detoksifikasi), menciptakan CHI, reaksinya sangat bagus dan dapat menembus ke dalam jaringan bawah kulit, mengembangkan pembuluh darah halus dan menghidupkan sel-sel, melancarkan peredaran darah dan metabolisme serta membuat badan menjadi lebih sihat dan kebal dari penyakit.

30ml

Kandungan: Ekstrak Garam Kristal, Air Zam-zam, Tenaga Bio, Teknologi Al Quran & Doa.

RM 29.90 WM
RM33.00 EM
SD/BD$20.00

Manfaat QIRANA DROPS (Titisan Syifa’)

* Rabun dekat, rabun jauh dan penglihatan tidak bagus
Minum 17 titis QD (segelas), dua kali sehari: penglihatan akan menjadi lebih baik

* Penyakit Alzheimer
Minum 17 titis QD (segelas), dua kali sehari: ingatan akan beransur baik

* Penyakit kulit
Minum 20 titis QD (segelas) sebelum sarapan dan sapukan QD yang masih pekat kepada kulit yang bermasalah.

* Gatal kulit
Sapukan 43 titis QD yang sudah dicairkan kepada kulit yang bermasalah gatal selepas mandi, insyaAllah rasa gatal akan hilang.

* Kuku kelabu / hitam
Rendamkan kuku anda dalam air mengandungi QD 43 titis yang telah dicairkan selama 30 minit.

* Kanak-kanak yang cerewet tentang makanan / tidak ada selera makan
Tambahkan 7 titis QD ke dalam sup, nasi air/bubur atau jus buah-buahan. InsyaAllah akan membaik pulih selera.

* Kurangkan berat badan
QD adalah supplemen untuk orang yang mahu turunkan berat badan. Minum 37 titis setiap pagi sewaktu perut kosong, ia akan bekalkan anda zat pemakanan yang memang kekurangan dalam diet anda.

* Terseliuh pergelangan tangan dan buku lali
Minum 23 titis QD (segelas), InsyaAllah rasa sakit akan berkurangan. Sapukan di bahagian yang terlibat dan bengkak akan susut.

* Melecur
Sapukan QD tanpa campuran ke bahagian badan. Ia akan menghentikan radangan dan kesakitan dan mencegah kulit menggelembung akibat melecur.

* Untuk pemandu
Pemandu disarankan minum 37 titis QD (segelas) setiap hari. Anda pasti rasa lebih bertenaga dan tidak mengantuk.

* Pemutih gigi
Tambahkan 5 titis QD kepada ubat gigi anda. Gigi anda akan lebih putih dan QD mencegah masalah gusi berdarah (gingivitis) dan bertindak sebagai antiseptik
mulut.

* Memutihkan kulit
Tambahkan beberapa titis QD ke losen dan sapukan di tangan, badan dan kaki.

* Untuk memasak
Tambahkan beberapa titis QD bila anda memasak. Anda akan menikmati masakan yang kaya dengan mineral dan bagus untuk kesihatan keluarga.

* Untuk orang yang sihat
Tambahkan 9 titis QD ke dalam 6 gelas air minuman anda setiap hari, menjumlahkan 36 titis QD setiap hari. Dos sebenar adalah 1 titis untuk setiap 2 kilogram berat badan. Ia akan membantu anda memelihara kesihatan anda. Ia akan membekalkan nutrien yang anda kurang dalam diet anda.

* Keradangan dalam tekak
Minum 15 titis QD, di titiskan dalam minuman pagi sebelum sarapan. Kumur dengan air yang telah dititiskan dengan QD.

* Ulser dalam mulut atau bahagian badan
Sapukan 15 titis di bahagian bermasalah ulser, ia akan mengurangkan sakit dan menyembuh ulser. Kerapkan berkumur sewaktu bangun pagi dan hendak tidur.

* Sembelit
Tambahkan 15-20 titis QD ke dalam 250 ml air dan minum sebelum sarapan. Ia akan membersih perut dan mencegah sembelit serta buasir.

* Penyakit “Cervical Cerelebra”
Minum 10-15 titis QD, dua kali sehari (pagi dan malam). Sapukan QD yang telah dicairkan (40 titis /50 ml air) di bahagian yang bermasalah. Ia akan melegakan anda dari rasa sakit.

* Hipertensi dan tahap kolesterol yang tinggi
Titiskan 10-15 titis QD dalam minuman atau teh hijau; tekanan darah anda akan berkurangan dan tahap kolesterol akan turun ke tahap normal. Amalkan segelas teh hijau dengan 15 titis QD sebelum anda tidur. InsyaAllah anda akan terhindar dari penyakit kanser dan kolesterol.

* Penyakit lazim/kurang mineral
Tambahkan 30 titis QD (segelas) setiap hari. Ia akan membantu melindungi anda daripada semua penyakit lazim.

* Jangkitan/kegatalan dalam faraj
Cuci di kawasan terlibat dengan QD dicairkan 30 titis/liter air. Ia akan menghentikan masalah radangan dan gatal dalam faraj.

* Sakit perut dan abdominal
Minum 20 titis QD dalam 500 ml air bersama 1 sudu teh madu QCH (Qirana Crystal Honey); rasa sakit akan hilang secara serta merta.

* Santau atau termakan racun santau
Minum 20 titis QD dalam 500 ml air dan baca ayat dari surah-surah terpilih (akan diberitahu) dan racun akan keluar dan kesakitan akan hilang.

* Memudahkan bersalin
Campurkan 20 titis QD ke dalam 500ml minyak zaitun dan minum 1 sudu teh 2 kali sehari. Bila hampir melahirkan, minum lebih kerap minyak zaitun.

* Mendapatkan anak atau menyuburkan kandungan
Isteri minum 20 titis QD dalam 500 ml air 2 kali sehari selama 10 hari sebelum datang haid. Selepas kering haid, suami dan isteri minum 20 titis QD dalam 500 ml air 2 kali sehari sehinggalah datangnya pusingan 10 hari sebelum datang haid.

* Gangguan makhluk halus dalam diri atau tempat kediaman/ofis/kebun dll
Campurkan 70 titis QD dalam baldi yang ada air sambil membaca ayat dari surah terpilih (akan diberitahu). Mandi sebagai bilasan terakhir/siram/spray/curah. InsyaAllah energi negatif akan terpadam

* Mematikan benda yang tertanam/sihir
Campurkan 41 titis QD dalam baldi yang ada air sambil membaca ayat dari surah terpilih (akan diberitahu). Siram di tempat yang dipercayai ada tertanam benda-benda sihir. InsyaAllah energi negatifnya akan terpadam.

* Melariskan perniagaan/barangan jualan/kerezekian
Campurkan 41 titis QD dalam sprayer/penyembur yang ada air sambil membaca ayat dari surah terpilih (akan diberitahu) dan semburkan pada tempat berniaga diawal pagi atau kepada barangan jualan. InsyaAllah akan laris perniagaannya.

* Penyeri Wajah/Pengasihan
Campurkan 20 titis QD dalam 500 ml air dan baca doa Pengasihan Nabi Yusof dan Wibawa Nabi Musa. Sewaktu hendak keluar mencari rezeki/kerja, sapukan air tersebut ke wajah sambil membaca doa di atas. InsyaAllah semua makhluk akan kasih dan sayang kepada anda.

* Penguat Minda/Menghilangkan Bebal
Campurkan 5 titis QD dalam air kosong secawan dan minum setelah mengunyah 7 biji kismis BZ (Brain Zabib) sewaktu perut kosong. Lakukan selama 7 hari berturut-turut sewaktu matahari sedang naik (waktu syuruk).

Manfaat QIRANA ENERGY DRINKS

Pemakaian QIRANA ENERGY DRINKS dalam kehidupan sehari-hari:

1. QIRANA ENERGY DRINKS adalah air yang terbaik untuk diminum dan memasak dalam kehidupan sehari-hari manusia
Air bertenaga Bio tidak hanya menghilangkan kandungan klorin dari air yang digunakan sehari-hari, tetapi air bermolekul mikro ini juga dapat menembusi pada sel-sel tubuh manusia agar dapat mencukupi keperluan sel-sel akan oksigen, mengeluarkan racun yang tersisa dalam sel lalu dibuang melalui sistem pembuangan tubuh. Oleh kerana itu QIRANA DRINKS merupakan air berenergi yang paling baik untuk mereka yang menderita penyakit ginjal/buah pinggang, tidak berfungsinya hati, kencing manis, darah tinggi, sakit kepala, batu karang, buasir dan sebagainya.

2. Membuat teh atau kopi dengan QIRANA ENERGY DRINKS atau menambahkannya ke dalam anggur
Teh atau kopi yang dibuat dengan QIRANA ENERGY DRINKS terasa lebih nikmat kerana rasa pahitnya telah dieliminasi oleh QIRANA ENERGY DRINKS berenergi. Disamping itu, anggur yang dicampur dengan ais yang dihasilkan dari QIRANA ENERGY DRINKS terasa lebih manis dan nikmat.

3. Masakan dan Minuman
Beras yang dimasak dengan QIRANA ENERGY DRINKS terasa lebih nikmat dan tidak mudah rosak atau basi. Demikian pula dengan sup yang dimasak dengan QIRANA DRINKS terasa lebih enak dan rasa sayur itu tidak hambar serta terasa kesegarannya

4. Merebus Ramuan Herba
Merebus ramuan herba dengan menggunakan QIRANA ENERGY DRINKS dapat mengekstraksikan saripati ubat-ubatan sehingga lebih mudah diserap oleh tubuh

5. Pencegahan penyakit kronik
Mengguna QIRANA ENERGY DRINKS secara terus menerus dalam jangka panjang sangat efektif untuk menghilangkan bau nafas yang tidak sedap, sembelit, buasir, gout, kencing yang mengandung asid, sakit sendi, tekanan darah rendah, sakit kepala, periodontitis dan sebagainya.

6. Memelihara Kecantikan, Memutihkan dan Mengaktifkan Otot dan Kulit
QIRANA ENERGY DRINKS bersuhu 40-50 derajat celcius mempunyai daya tembus yang kuat. Air ini sangat berkesan untuk membersihkan bahan-bahan kosmetik dari muka agar kulit menjadi bersih dan tetap cantik. Disamping itu, ia juga dapat mencegah bintik-bintik hitam dan proses penuaan kulit, mengaktifkan sel-sel kulit agar kelihatan berseri-seri dan tetap kenyal.

7. Membuat Tanaman Agar Lebih Cepat Tumbuh.
Tauge yang direndam dengan QIRANA ENERGY DRINKS akan bercambah dan berakar dengan cepat. Tauge dalam masa pertumbuhannya apabila disiram dengan QIRANA ENERGY DRINKS akan cepat tumbuhnya dan lebih segar. Bunga-bunga yang disiram dengan QIRANA ENERGY DRINKS akan berkembang lebih cepat, lebih cantik dan tahan lama dan airnya tidak cepat berbau dan busuk. Malah akan memperpanjang daya tahan bunga hias yang telah dipotong.

No comments: